Becoming Educated examines the education of young people, especially those from the most ¿disadvantaged¿ contexts. The book argues that because the focus has been obdurately and willfully on the wrong things ¿ blaming students; measuring, testing and comparing them; and treating families and communities in demeaning ways that convert them into mere ¿consumers¿ ¿ that the resulting misdiagnoses have produced a damaging ensemble of faulty ¿solutions.¿ By shifting the emphasis to looking at what is going on ¿inside¿ young lives and communities, this book shifts the focus to matters such as taking social class into consideration, puncturing notions of poverty and disadvantage, understanding neighborhoods as places of hope and creating spaces within which to listen to young peoples¿ aspirations. These are a radically different set of constructs from the worn-out ones that continue to be trotted out, and, if understood and seriously attended to, they have the potential to make a real difference in young lives. This is a book that ought to be read by all who claim to know what is in the best interests of young people who are becoming educated.
Band 15
Kartonierter Einband (Kt) | 2004
Band 22
Kartonierter Einband (Kt) | 2004
Band 29
Kartonierter Einband (Kt) | 2004
Band 33
Kartonierter Einband (Kt) | 2004
Band 38
Kartonierter Einband (Kt) | 2006
Band 41
Kartonierter Einband (Kt) | 2007
Band 42
Fester Einband | 2008
Band 44
Kartonierter Einband (Kt) | 2008
Band 45
Fester Einband | 2010
Band 46
Fester Einband | 2010
Band 46
Kartonierter Einband (Kt) | 2010
Band 50
Fester Einband | 2010
Band 50
Kartonierter Einband (Kt) | 2010
Band 51
Kartonierter Einband (Kt) | 2011
Band 51
Fester Einband | 2011
Band 52
Fester Einband | 2011
Band 52
Kartonierter Einband (Kt) | 2011
Band 53
Kartonierter Einband (Kt) | 2011
Band 53
Fester Einband | 2011
Band 54
Fester Einband | 2011
Band 54
Kartonierter Einband (Kt) | 2011
Band 55
Fester Einband | 2012
Band 55
Kartonierter Einband (Kt) | 2012
Band 56
Kartonierter Einband (Kt) | 2012
Band 57
Kartonierter Einband (Kt) | 2014
Band 57
Fester Einband | 2014
Band 59
Fester Einband | 2012
Band 59
Kartonierter Einband (Kt) | 2012
Band 62
Kartonierter Einband (Kt) | 2013
Band 63
Kartonierter Einband (Kt) | 2016
Band 64
Kartonierter Einband (Kt) | 2013
Band 64
Fester Einband | 2013
Band 65
Kartonierter Einband (Kt) | 2013
Band 65
Fester Einband | 2013
Band 66
Kartonierter Einband (Kt) | 2017
Band 67
Fester Einband | 2014
Band 67
Kartonierter Einband (Kt) | 2014
Band 68
Kartonierter Einband (Kt) | 2018
Band 68
Fester Einband | 2018
Band 69
Kartonierter Einband (Kt) | 2017
Band 69
Fester Einband | 2018
Band 70
Kartonierter Einband (Kt) | 2018
Band 71
Fester Einband | 2018
Band 92
Kartonierter Einband (Kt) | 2018
Über den Autor Peter Mcinerney
Peter K. McInerney is Professor of Philosophy at Oberlin College.